Historical Note
Main Fields of Research Activities
Directorate
Scientific Council
Persons
Contacts
Department of Law
Department of Philosophy
Udmurt branch of the Institute
Cathedra of philosophy
Cathedra of foreign languages
Search by Authors
Search of Publications
2025 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 1998 1997 and earlier
About
Search by Authors
Search by Articles
2024 Vol. 24
2023 Vol. 23
2022 Vol. 22
2021 Vol. 21
2020 Vol. 20
2019 Vol. 19
2018 Vol. 18
2017 Vol. 17
2016 Vol. 16
2015 Vol. 15
2014 Vol. 14
2013 Vol. 13
2012 Issue 12
2011 Issue 11
2010 Issue 10
2009 Issue 9
2008 Issue 8
2007 Issue 7
2005 Issue 6
2004 Issue 5
2003 Issue 4
2002 Issue 3
2001 Issue 2
1999 Issue 1
 
 Citizens and E-services: On-line Interaction with the Authorities in Russia  Print Version   Site Map     Language Switch to Russain Switch to English
Год науки
Наука и университеты

Год науки
 
Search by Authors
Search of Publications
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997 and earlier

Citizens and E-services: On-line Interaction with the Authorities in Russia

Trakhtenberg A.D. Dyakova E.G.
Citizens and E-services: On-line Interaction with the Authorities in Russia // Advances in Social Science, Education and Humanities Research. Proceedings of the International Conference Communicative Strategies of Information Society.– Amsterdam: Atlantis Press, 2019.– Vol. 289.– P. 60-63. DOI: 10.2991/csis-18.2019.12.
РИНЦ 

The article is based on the results of research conducted in 2015–2017. The main conclusion is that in Russia eservices is becoming more and more successfully integrated into the traditional arch of actions used by citizens in their interaction with authorities. This is a result of the government pursuing its own goal—to achieve a target figure set by the Decree of the President of Russia, No. 601. The requirements of the decree led to the restructuring of the initial definition of an e-service, on the one hand, and a vigorous application of marketing approach to eservices promotion – on the other. However, this success is limited to an urban middle class.

Full text>>

Дизайн и программирование
N-Studio беременность, мода, красота, здоровье, диеты, женский журнал, здоровье детей, здоровье ребенка, красота и здоровье, жизнь и здоровье, секреты красоты, воспитание ребенка православные знакомства, православный сайт творчeства, православные рассказы и стихи рождение ребенка,пол ребенка,воспитание ребенка,ребенок дошкольного возраста, дети дошкольного возраста,грудной ребенок,обучение ребенка,родить ребенка,загадки для детей,здоровье ребенка,зачатие ребенка,второй ребенок,определение пола ребенка,будущий ребенок
© 2006-2025
Institute of Philosophy and Law, Ural Branch of the Russian Academy of Sciences